Versand- und Lieferbedingungen

– Wenn Sie werktags vor 16.30 Uhr bestellen, bearbeiten wir Ihre Bestellung noch am selben Tag. Wenn Sie Ihre Bestellung am Wochenende aufgeben, wird sie PostNL am folgenden Montag nach dem Wochenende der Bestellung angeboten.

Wij nemen eerst contact met U op om te overleggen wat uw wensen zijn mocht het product bij ons zijn uitverkocht.

– Produkte, die nicht auf Lager sind, können in der Regel nachgeliefert werden.

– Zodra wij uw pakket aanbieden bij PostNL wordt het door hen verwerkt in hun systeem. U krijgt een track & trace code opgestuurd per mail. Ook krijgt U van ons een email bericht dat uw pakket aangeboden is bij PostNL. Mocht U nu geen bericht vinden in uw email, kijkt U dan even in uw spam berichten. Wellicht is het bericht hierin terechtgekomen. Als dit niet het geval is, neemt U dan contact met ons op.

– U begrijpt dat wij geen invloed hebben op de levering van uw pakket door PostNL. De levering is afhankelijk van de drukte bij hen. Is uw pakket niet afgeleverd ondanks de track & trace code, neemt U dan meteen contact met ons op. Wij gaan er meteen achter aan voor U. Natuurlijk zijn bij gebreken hierin de kosten geheel voor onze rekening.

– De leveringstijden van PostNL bedragen in Nederland ongeveer 1 tot 2 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij hen. Naar België en Luxemburg kunnen de leveringstijden 2 tot 3 werkdagen duren, wederom afhankelijk van de drukte bij PostNL.

– De bezorgkosten voor Nederland bedragen € 4,10 voor brievenbuspakketten. De verzendkosten voor pakketten bedragen € 6,15.

– Voor België en Duitsland zijn de bezorgkosten € 9,00 voor pakketten.

– Aflevering van het pakket vindt plaats op het adres dat bij bestelling aan ons is doorgegeven.

– Wanneer U een bestelling plaatst bij ons boven de € 50,00 zijn de verzendkosten voor onze rekening en is de verzending voor U dus gratis. Dit geldt zowel voor Nederlandse klanten als klanten uit België en Duitsland!

– De volgende mogelijkheden van verzending zijn:

* Uw pakket verzenden via PostNL,

* Uw pakket afhalen bij een PostNL servicepunt bij U in de buurt (kijkt U wel naar de openingstijden van dit servicepunt wanneer U uw pakket kunt ophalen bij hen)

Heeft U verder nog vragen, mailt u dan even naar info@performancetrainers.nl

 

Retourpolicy
Mocht je niet tevreden zijn over het product, dan kan het product binnen 14 dagen teruggestuurd worden naar:

PerformanceTrainers.nl Dorpsweg 62 4221 LH Hoogblokland
Geben Sie den Grund für die Rücksendung und Ihre Bestellnummer an. Sie werden dann innerhalb weniger Tage kontaktiert. Bitte stellen Sie sicher, dass das Produkt in der Originalverpackung zurückgesendet wird.

 

Schaden. Wenn das Produkt beschädigt ankommt, kontaktieren Sie uns bitte umgehend info@performancetrainers.nl. Melden Sie das Problem und die Bestellnummer. Schäden - wenn sie innerhalb von 2 Tagen nach Erhalt gemeldet werden - werden 100% erstattet. Nach 2 Tagen nach Erhalt ist es nicht mehr möglich, Schäden zu melden und eine Rückerstattung zu erhalten.